Τρίτη, Οκτωβρίου 11, 2005

ΓΑΤΟΣ ο Bruce. Γράφει λοιπόν:

"o macmanus τελικά δεν επέστρεψε στα forums. αντίθετα, έχει πάρει κωλοφεράτζα το blog των extraordinary gentlemen και κάνει συνέχεια post. και να θέλει κάποιος να μπει, θα βγαίνει το μήνυμα ' user already signed in'. προσοχή σε λοιπά blogs με πολλούς contributors. κυκλοφορεί ιός. είναι ικανός να μπει στο e-rooster, να το κάνει mac-rooster, κάτι σαν burger των mcdonalds με αφράτο κόκορα και chili sause, απλά και μόνο για να μην έχει δικό του blog, οπότε ο ευγενής έλληνας blogger, σεβόμενος τους υπόλοιπους contributors δεν θα κάνει ποτέ αρνητικά ή κακόβουλα σχόλια. ο ταλαίπωρος καλτσόβρακος αναγκάστηκε να κάνει δικό του blog για να μπορέσει να γράψει και αυτός (ωραίο όνομα διάλεξε, πόσα νανο δευτερόλεπτα το σκέφτηκε άραγε)."

Τελικά θα μας πεις ποιός διάολο σκότωσε τον Κέννεντυ;

17 σχόλια:

---. είπε...

Δηλαδής, εγώ τώρα ως κοντριμπιουτέσα μπορώ να γράφω στο μπλογκ του mac;

Όχι, ρε γαμώτο, τόσο χαζή είμαι;

kaltsovrako είπε...

Το ρημάδι μου φταίει ρε mac

Μη μου πληγώνεις κιάλο τον bruce ρε συ.
Είναι ευαίσθητο παιδί στην πραγματικότητα.
Ματώνει η μύτη του με το παραμικρό,
μη ματώνει και η καρδιά του!

Ρεεεεε μπου-χα-χα

kaltsovrako είπε...

Με ξέρει, με ξέρει κυρα Αvanti μου.
Και απ'την καλή και απο την ανάποδη:)))))

"Λουέλα είσαι τράλα με μακρυά κορδέλα!"

(Το υπόλοιπο τραγουδάκι κόπηκε απο το ΕΣΡ:)

kaltsovrako είπε...

Εφαγα σαρδέλες Πανο μου!

:)))

dystropoppygus είπε...

Λοιπόν, νόμιζα τόσον καιρό ότι το είχα καταλάβει (το ΝΙΚ σου, άπλυτο καλτσόβρακο) και ότι περιπαίζεις αφ'υψηλού την πλέμπα(ν), αλλά φαίνεται ότι έκανα λάθος ή ήμουν μαστουρωμένος απ' την πολλή(ν) δουλεία(ν). Εν πάσει, τώρα που η δουλεία χαλάρωσε και κάθομαι πάλι και χαζεύω τα βλόγκια, είπα να στο πω, να το κατοχυρώσεις και να ανεβείς και στην εκτίμηση της Λουέλας και λοιπών μεταβλόγκερς.

Δεν είσαι καλτσόβρακο λοιπόν, νέε μου, αλλά ένα (και γαμώ) cultσώβρακο!

(Πες μου τώρα "μας τα'παν κι άλλοι", να ματώσει η μύτη μου... Σε αντίθετη περίπτωση, εδώ ο νονός.)

dgalanis είπε...

το "καλτσόβρακο" είναι από τα πιο genial ονόματα ιστολογίων (το ζηλεύω) :)

kaltsovrako είπε...

Νονεεεέ μου, πολύ καλό! Αλλά δεν έχω καμμία σχέση με cultούρα κλπ. Πάντως απο εδώ και στο εξής θα σε φωνάζω νονό όπως φωνάζω τον mac, θείο.
:)

Έτσι κι αλλιώς τον νονό μου τον συνάντησα στα 26 μου, μαστουρωμένο σε ένα μαγαζί ένα βράδυ που δούλευα.
Δεν με θυμόταν.

Άρα υπάρχει ένα κενό:)

kaltsovrako είπε...

Manifesto, ευχαριστώ μα δεν είναι απο το δικό μου μυαλό φταγμένο το όνομα αυτό. Όπως έχω εξηγήσει παλαιότερα ε'ιναι έκφραση ενός ανθρώπου που σέβομαι και αγαπώ εξίσου.

---. είπε...

Για την ιστορία, η λέξη καλτσόβρακο, ειπώθηκε, γιατί ο δημιουργός της δεν ήξερε πώς λέγονται τα νάυλον καλσόν.

Dystro, επιεικώς την γάμησες. Τώρα θα σου ζητάει και λαμπάδες και τσουρέκια :)

kaltsovrako είπε...

Νονέ, έρχονται τα γενέθλια μου!

:)

J95 είπε...

Ο Bruce κάνει εύκολο ισοπεδωτικό χιουμοράκι αγγλοσαξωνικού τύπου (wannabe - δήθεν).

Ήτοι, πρόκειται για πολύ βαρετά επιφανειακό μαλάκα.

Προτιμώ το nasty.

dgalanis είπε...

κι εγώ δημήτρη

kaltsovrako είπε...

Ωπ, τι διάολο είναι το nasty?

Δεν πιστεύω ναναι τίποτις απο τα όνειρα σου μικρέ και μας βαλεις καμμιά μαρμαροκολόνα στον απαυτόνε μας!

:)

dystropoppygus είπε...

Βρε βαφτησταρά (κομμένες οι μλκς με λαμπάδες και παπουτσάκια, κοτζάμ μαντράχαλος!), που ζεις βρε γμτ???

nasty-nasty.blogspot.com (έχει καιρό να γράψει ή απλά την έκανε, αηδιασμένος?)

kaltsovrako είπε...

Λαμπάδα δεν θέλω, αλλά παπουτσάκια με μπόλικη μπεσαμέλ, δεν θα έλεγα όχι!
Γαμώ το, μόλις θυμήθηκα οτι δεν έχω φάει!

Δεν ζώ, δουλεύω......

dystropoppygus είπε...

Εχμ.. avanti, δεν κατάλαβα κάτι; Τι "να τον/την χαίρομαι"; :-??

Ανώνυμος είπε...

This is very interesting site... roulette magazin com