Τρίτη, Οκτωβρίου 25, 2005

ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ (και κακο θα ελεγα) ΜΕΤΑBLOGING απο μερους μου



















Bruce, έχεις βάλει πορτιέρισα στο blog σου...

..και δεν μας ειδοποίησες;

Συγνώμη που τα παπούτσα μου δεν ήταν τα κατάλληλα για να μπω να σχολιάσω.
Η πορτιέρισα μου είπε τζούς. Τώρα τι προσωπικό έχει μαζί, δεν μπορώ να καταλάβω.

Όσο για τους φίλους μου κυρα λίλλυ μου- ξέχασα να σου πώ καλορίζικη στην νέα σου καριέρα- ούτε που τους ξέρεις ούτε μπορείς να τους κρίνεις.

Εμένα μπορείς να με ξεχέσεις πατόκορφα, αυτούς όχι.

Το οτι διαβάζω και σχολιάζω σε blogs που εσύ δεν προτιμάς, ή για κάποιον λόγο εσύ έχεις προηγούμενα πάλι δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Άλλωστε υπάρχουν και blogs που λογικά θα μπαίνουμε και οι δύο.
Ε, αυτό δεν μας κάνει ίδιους. Ούτε γκόμενα ζητάω, ούτε τα ψυχολογικά μου να λύσω.
Προσωπικά δεν έχω τίποτα μαζί σου και χέστηκα αν θα έχω στο τέλος.

Το πολύ πολύ να το διασκεδάσω κιολας. Να ξέρεις πως για μένα τα blogs δεν είναι δα και φιλοσοφία ζωής.
Αν έχω ελεύθερο χρόνο μπαίνω και γράφω και την παπαριά μου. Μέχρις εκεί.

Και να σου πω και κάτι, πολύ ασχολήθηκα. Έχω τα προβλήματα μου,
έχεις και συ η έρημη τα δικά σου......

.........οπότε τραγούδα όσο θέλεις.

Φιλιά και καλή σταδιοδρομία και στην πόρτα κοπέλα μου.

5 σχόλια:

kaltsovrako είπε...

LIlli said:

"Ο καλτσοβρακος παρεξηγηθηκε που ειπα την γνωμη μου(απο το λιγο που ειδα σοτ μονιτορ), φαινεται πιστευει οτι εχει το μοναδικο προνομιο...:P

Mηπως να βγαζαμε ειδικη κατηγορια για ατομα με ειδικες...ΠΟΛΥ ΕΙΔΙΚΕΣ αναγκες?"

Kaltsovrako said:

"(απο το λιγο που ειδα σοτ μονιτορ)"
Mη φοβάσαι να μπεις, δεν έχω tracker.

"πιστευει οτι εχει το μοναδικο προνομιο"
Tί να σχολιάζω;
Ναι, ενώ ο Μπρούς μιλάει για αναπαραγωγή των εντόμων και εσύ για το πόσο ακρίβινε το μουρουνέλαιο.

"ΠΟΛΥ ΕΙΔΙΚΕΣ αναγκες"
Πάντως ανάγκη να "το ευχαριστηθώ" δεν έχω.

Και που 'σαι, πορτιέρη δεν έβαλα ακόμα, μπορείς να σχολειάσεις ΕΔΩ.
Βέβαια κάποτε θα ήσουν καλοδεχούμενη.
Τώρα σε βλέπω λίγο χλωμή πλέον.

Έχω και κέφια.

kaltsovrako είπε...

Συγνώμη για το Λιλλυ
Έχεις δίκιο, ένα όνομα έχεις και συ, στην blogοκοινωνία Μην σε μπερδέυουν και με αυτήν που γράφει στο πανό στην εθνική οδό.
Lilli απο 'δω και .....μπρος, βοήθεια μας.

kaltsovrako είπε...

χαχαχαχααααααααα!

Ευκοιλιένετε!

Τυπος Νυχτερινος είπε...

Καλτσόβρακε, πρόσεχε μονάχα, γιατί έτσι όπως παει το πράγμα, θα αποκτήσεις κι εσύ "πορτιέρηδες" εδώ μέσα.
Και δε νομίζω να το ήθελες αυτό (κατά τα λεγόμενά σου).

Ανώνυμος είπε...

What a great site Dark fishing glow pole 14 inch band saw tires $10 old used hard drive Glass fronted bookcase hosted outlook calendar blackberry Computer programming children Russian babes anal Water filter gravel charcoal Dsl service in miami Cheap accredited online high-school classes blackberry 7750 price blackberry tech support number Manhatten plastic surgeons Cheapest source for phentermine Risks of ambien Faux fur coats and jacket Jennifer lopez ass fucked valacyclovir valtrex Baseball + dutch hoffmanbill stellbauer