Τετάρτη, Οκτωβρίου 26, 2005

Εδω και 11 χρονια τετοια μερα σκεφτομαι την Θεσσαλονικη
















Τον καιρό της, τα χρόνια που δεν θα έρθουν ποτέ ξανά, την παρέα στο στρατό που δεν εγίναν ποτέ φίλοι μου. Αυτό δεν θα μου το συγχωρήσω ποτέ. Θυμάμαι τα παιδιά, την καταγωγή τους, το γέλιο τους, το θυμό τους, τα προβλήματα τους. Δεν θυμάμαι τα ονόματα τους όμως. Η μνήμη μου είναι ένα μηδενικό. Μου το λένε όλοι. Ευτυχώς υπάρχουν και οι φωτογραφίες μου. Δεν θα ξεχάσω ποτέ το βράδυ που απολύθηκα απ' το στρατό. Κλαίγαμε όλο το βράδυ σαν μικρά παιδιά αγκαλιασμένοι ξέροντας πως δεν θα ξαναδούμε ποτέ ο ένας τον άλλο. Εγώ τουλάχιστον το ήξερα. Την άλλη μέρα ρεφενέ για το λεωφορείο που θα μας κατέβαζε στην Αθήνα, στον Πύργο, στην Καβάλα, στα Γιάννενα. Ήταν η τελευταία πράξη εκείνης της παρέας.

Μιά ζωή μαύρη πέτρα πίσω μου. Ό,τι και αν είναι, καλό ή κακό.
Μετάνιωνω έδώ και πολλά χρόνια.
















Να είστε όλοι καλά ρε παιδιά. Και η Θεσσαλονίκη επίσης.

13 σχόλια:

greekgaylolita είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
greekgaylolita είπε...

:(

Chrisa είπε...

Ο μόνος λόγος που θα ήθελα να πάω στρατό θα ήταν αυτός... Οι πάρεες ακι οι βαθυές φιλίες που δημιουργούνται!!!

Nassos K. είπε...

Ρε τι μας θύμησες τώρα....
:)

"Που'σαι ρε σειρά;"

Ανώνυμος είπε...

λελέ και τρελλελέεεε!!
(πάλαι ποτέ)

kaltsovrako είπε...

ΡΕΕΕΕΙ, τι σειρά ειήστεε να πσαρώσω;
Αναφέρσου ρι στραβάδ.

averel είπε...

Για να σας κανω να αισθανθειτε λεουρες αναφερομαι.


Λχιας (ΠΖ) 2003 Β' ΕΣΣΟ
283 (τελικα παλιωσα και εγω).

kaltsovrako είπε...

Νεούριιιιιι, στην καλιόπη και κάνε τον Αϊ Γιώργη που σκοτώνει το τέρας!



Στρ(ΠΖ) 1994 Β ΕΣΣΟ
229 (ΘΈΛΩ ΝΑ ΞΑΝΑΠΆΩ ΡΕΕΕΕΕΕ!:)


Οι επόμενοι να παρουσιαστούν στην αναφορά του blog. Tρεχάδειν ρεεεεεε!

Nassos K. είπε...

ΛΧ(ΠΒ) 2000 Ε' ΕΣΣΟ
268 (βρουμ βρουμ)

kaltsovrako είπε...

Εκανες graffiti στο Μ109 ρε!

Στουν τάκου, ρι μαϊμού!

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΡ(ΔΒ) 94Β, 229...
μπορεί να ειμασταν κοπτοραπτουδες αλλα εις την ΕΛΔΥΚ, 15 μηνες τσίπρον με 3 αδειες μόνο.
γεια σου σειρουλα,
αααχ ησουν και στη μαμα...

kaltsovrako είπε...

Γεια σου σειρααααααα!

Ανώνυμος είπε...

What a great site » »