Τετάρτη, Οκτωβρίου 26, 2005

Στίχοι που σημαδεύουν τις ζωές μας

Άκουγα πριν λίγες μέρες μετά απο πολλά χρόνια,
τους παλιούς μου δίσκους.
Στάθηκα σε ένα στιχάκι τόσο δα
μα τόσο κομβικό στη ζωή μου:

"θα πάω και ας μου βγεί και σε κακό"

Εννοιωσα νέος, πιο ελαφρύς.
Τα ρίσκα που παίρνουμε πιο νέοι,
δεν μπορούμε εύκολα να τα πάρουμε πια.
Είναι και στη φύση του άνδρα -πιο συγκεκριμένα-
να φοβάται να χάσει τα κεκτημένα του.

Σκέφτομαι να ακολούθήσω ξανά το στιχάκι.

Όχι όμως στον έρωτα αυτή τη φορά.
Εκεί ο ποιητής δεν το πέτυχε.
Μου βγήκε σε καλό. Καλημέρα σε όλους.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι θέμα ηλικίας, δεν είναι θέμα ηλικίας, αν το πεις πολλές φορές θα το πιστέψεις κιόλας. Εγώ τουλάχιστον το έχω πιστέψει άσχετα αν πολλοί νομίζουν ότι ζω στην κοσμάρα μου.
(ποτέ δε θα πεθάνουμε κουφάλα νεκροθάφτη)

kaltsovrako είπε...

Δεν είμαι μεγάλος, γλυκό τσογλανάκι.
Μάλλον απο τη βιάση μου
δεν έγραψα "ένιωσα πιο νέος".

Όσο για την κοσμάρα σου,
πέρνα καλά, ζήσε και ασε
τους άλλους να νομίζουν!

Ο νεκροθάφτης θα πεθάνει
στην αναμονή. :)

---. είπε...

Κοίτα ρε, που μου βγήκε και ποιητής.

Αγάπη μου, ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ;

Αν όχι, το φαντάστηκα...
Αν ναι, χάρηκα που σας γνώρισα!
:)

Ανώνυμος είπε...

Cool blog, interesting information... Keep it UP Ati radeon agp graphic card texel car insurance Synergy skin care products 580767450 power washer tiger brand shaved ice machine hot in room tub tightening loose skin after weight loss Acura body parts Online graph paper to pay bills Vallium diazepam gender bias with management training ford dealers southern california Financial advisor v2.57