Τρίτη, Ιανουαρίου 03, 2006

Τώρα μπορούμε να γιορτάσουμε καλύτερα. Καλές γιορτές λοιπόν.



















Τι πονοκέφαλος και αυτός! Τί γλέντι! "Tσουπ το επιτόκιο"! Το κεφάλι μου πάει να σπάσει απο δαυτό το hung over. Πάει, τελειώσαν και οι γιορτές. Ευτυχώς για κάποιους. Τι καταλάβα, εκτός απο μια καταπληκτική βραδυα με φίλους στην αλλαγή του χρόνου; Οτι οι γιορτές είναι για να χαϊδεύεις το χρήμα. Όχι να το πιάνεις. Να το χαϊδεύεις, να το μυρίζεις, να το αισθάνεσαι. Σαν την πορδή που αφήνει ο βιαστικός που σε προσπερνά στο δρόμο. Αλλά τί σου είναι η εορταστική περίοδος! "Tσουπ το επιτόκιο"! Σίγουρα τελείωσε έτσι; Δεν έχω άλλα χρήματα. Δεν πιστεύω ο Santa Clauss να την κάνει γυριστή και να ξανάρθει; Τρέμω με τον αλήτη. Δεν μου αγόρασα τίποτα φέτος. Λες να έχει ποινικές κυρώσεις: Αυτό πάλι. Τα παιδάκια απο το Νταρφούρ, 11 μήνες δεν πεθαίναν τη διαφημίση μου μέσα; Αλλά ξέχασα, στις εορτές ο κόσμος είναι συναισθηματικά φορτισμένος και κυρίως οικονομικά φορτομένος (καλά λέμε και καμμιά ανακρίβεια). Μπορεί την επόμενη φορά στα εορταστικά προγράμματα να μην γλεντάμε τόσο; Ξεπατωθήκαμε στο χορό στο καθιστικό με τα προγράμματα στην TV. Μη γίνω ρεζίλι ρε. Τελειώσαν οι γιορτες, σιγουράκι έτσι; "Tσουπ το επιτόκιο"! Βαριέμαι να ξεστολίσω το δέντρο. Αμα το αφήσω για ντεκόρ δεν θεωρείται άποψη; Δεν έχετε ιδέα απο τέχνη ρε! Άμα πάω το Φλεβάρη (για μαλάκα ψάχνουν) θα πάρω εορτοδάνειο (Θα μου δώσουν, θα μου δώσουν) Τον τροχονόμο στα λεφτά κάνει ο κόσμος στις γιορτές. Αλήθεια θα πρέπει να ντρεπομαι που δεν πήγα στο "the Mall"; "Ήρθε το τέλος, ήρθε το τέλος!"

Καλές γιορτές κύριοι. Δεν έχει καμμιά διαφορά πλην του ότι τώρα δεν έχουμε να δώσουμε έναν επιπλέον μισθό. Πονάει και το κεφάλι μου.

10 σχόλια:

mistounou είπε...

Ντάξ, το χιούμορ σου είναι άπαιχτο. Καλή χρονιά!

vatraxokoritso είπε...

Sorry
εδω είσαι εσύ με την Κωνσταντίνα?
Αν όχι οκ..
Αν ναι..
Ε τι να πω..
Δεν έχω λόγια..
Ετοιμαστείτε να παίξετε σε ταινία
Και βλέπω να σας ζητούν να κάνετε του πρώτους ρόλους..

Tyler Durden είπε...

yeah, and manifesto took the picture :)

vatraxokoritso είπε...

αφωνη...

---. είπε...

Vatraxokoritso, καλά ρε βλαμμένο είναι δυνατόν ποτέ να είχα έναν τέτοιο λελέ δίπλα μου; Αφού ξέρεις ψοφάω για βαρβατίλα. Άσε που η γκόμενα είναι χάλια. Λοιπόν ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ. Οκ?
:)

Μωρό μου, έγραψες πάλι!!!

vatraxokoritso είπε...

Ψέμαααααα
Άσε που ο άνδρα σου είπε ότι μοιάζει με τον κινούση..
Και βλέπω κάτι ομοιότητες..
Χαχαχαχαχα
Τώρα θα δείτε ..
θα σας πήξω στην καλομοίρα ,από σήμερα είμαι φανατική..
Είδα και αποείδα και είπα να το ρίξω στην τρελή και εγώ..

dgalanis είπε...

καλημέρα κούκλε

---. είπε...

Manifesto, ο κούκλος πιάνει "βάρδια" μετά τις έξι. Τώρα μάλλον παίζει κάτι καινούργια παιχνίδια με σπαθόλουρα στο σπίτι. Άσε που τώρα με την άδειά του, τρώει και σπιτικό φαγητό!!!

:)

kaltsovrako είπε...

Επιτέλους κατάφερα να ξαναμπώ μετά τις 7:00.

Λοιπόν, μικρή μου πριγκίπισσα μεταμορφωμένη σε βατράχι, είμεθα σκάλες πιο όμορφοι. Θεοί, πανάθεμα μας! ;P
Α, και μην το ξεχάσω. Να το ρίξεις στην τρελλή οποσδήποτε. Και άσε την κηπουρική και ξεκίνα το κέντημα, την πασιέντσα και το ψάρεμα. Ταυτόχρονα!

Καλημέρα newman! Λίγο αργούτσικα αλλά δε γαμιέται, δικός μας ο χρόνος όπως θέλουμε τον χειριζόμαστε.

Tyler, have a good year and three michelin :)

Artemis, thanks. Καλή χρονιά γεμάτη γέλιο και χωρίς ομπρέλες στις βροχές!

Gaymessiah1, να τις προσέχεις αυτές τις καπότες. Σπάνε! Είσαι και αδιάκριτος αλητάκο.

Ανώνυμος είπε...

Ρε καλτσοβρακε, αυτο με την πορδη πως το'γραψες αγορι μου με τετοια χαρη? Μου'ρθε ν'αφησω μια για να δειξω οτι εχω μπει στο κειμενο σου αλλα το διαβαζα με την Αννα! Ασε που μου μετεδωσες και τον πονοκεφαλο...