Πέμπτη, Μαΐου 04, 2006

The film






























Ήρωας!

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να το κοπυΠΑΣτάρω?

kaltsovrako είπε...

Αέρα-πατέρα, θείο!

averel είπε...

που εισαι ρε ψυχη? welcome.

Ανώνυμος είπε...

Πρασινο template???
Που ειναι ο Τασος? Ποιος εισαι εσυ? Πες τι τον εκανες!

kaltsovrako είπε...

Έπαιζα... και τελικά μαλακίστηκα (με το template).

Θα διορθοθούν ολα.
Σιγά σιγά, τα πειράματα μου μέσα γαμώ!
:)

---. είπε...

Εγώ πάντως λινκ δεν σου φτιάχνω. Για να ξηγούμαστε δηλαδή!

:P

Tero είπε...

Το ΚΑΛΤΣΟΒΡΑΚΟ σε πράσινο;;

Μπου χαχαχα! Σαν φάρσα φαίνεται!

Θα έχουμε να το θυμόμαστε αυτό: (- "Θυμάάάσαι μια φορά που ο Καλτσόβρακος είχε βάψει το μπλογκ του πράσινο;" - "Καλέ, αν θυμάμαι, λέει; Χαχα!")...

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι αποθηκεύω μια οθονιά στο pc μου, να έχω να το δείχνω μετά από χρόνια! :-p :-p :-p

Βρε συ, περάσανε οι απόκριες! ;-)

Tero

Provato είπε...

χάλια το template! άλλαξέ το το γαμημένο, δεν μπορώ δεν μπορώ να περιμένω!


μπε μπεεεεεε

alximist είπε...

Astoys na lene, kalts! To shmantiko einai na dineis to paron!
kai telika to kleisate bre to magazi? Ase kai egw me emtakomish spiti, kai alles katrapakies exw xasei kateh epafi...ta neyra moy,
Thelw na gyrisw patrida den mporw allo...

JustAnotherGoneOff είπε...

Απαράδεκτη η πρασινίλα που έβαλες. Μπλιαχ!

Δεν έχεις κανέναν να σου φτιάξει template έτσι όπως το θες;

Ιδέα: βάλε αγγελία "ζητείται blogger να μου φτιάξει template όπως το θέλω εγώ. Αμοιβή, μη συζητήσιμη".

alombar42 είπε...

ΦΥΣΙΚΑ :)

kaltsovrako είπε...

Πήγα και γω να διορθώσω το blog μου μιας και φαινόταν να το είχαν πατήσει κότες (μπερδεμένα post, φωτογραφίες σε διαφορετικά κείμενα και άλλα τέτοια χαρωπά) και άλλαξα templete, έχασα τα links, τα κανα σκατά. Πράσινα κιόλας. Θα το επαναφέρω στην τάξη μόλις βρώ χρόνο.


Θάνατος στο πράσινο!
:)